vrijdag 9 april 2021

Nieuw beertje....met lente kleedje.

Ik had nog een stuk over van die geelachtige stof, dus dan maar een beertje gemaakt ,
 het werd een zusje van mijn vorige beertje met het mooie kleedje...
Dit heb ik in gele katoen gehaakt, staat goed voor deze lente periode.

Hier zitten ze dan lekker naast elkaar en ze hebben veel te vertellen zo te zien !
Dit is dus het resultaat als je een gewoon stukje stof gaat verknippen en bewerken,
zo leuk om te proberen, wie weet wat vind ik nog in mijn stoffendoos ...
Deze kleintjes wensen je nog een fijne dag !

 

2 opmerkingen:

  1. Och wat is dit ook weer een leukerd Simonne, en wat een
    PRACHTIG stel is het zo samen. hee lief de kleding die je
    gehaakt hebt. Wat zijn ze ook kleine hé, zo lief!!!
    Je komt vast zo hier en daar nog wel een stukje stof tegen
    zodat er nog wat vriendjes of vriendinnetjes geboren kunnen
    worden ;o)

    Groetjes,
    Josephine
    en een heel fijn weekend....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bonjour chère amie,

    Tu réalises des petites créatures magnifique... Bravo !
    Gros bisous,

    BeantwoordenVerwijderen