vrijdag 4 november 2022

Sprookjespaardje en de prinses....


Mijn prinsesje heeft haar paard gekregen : deze krullebol .
Nu gaan ze samen lekker de wereld verkennen...
Het werd een hele uitdaging voor mij, want dit paard is groter dan ik gewoonlijk maak,
en het moest stevig genoeg worden om de pop ( + 30 cm)te dragen.
Zo gaan dus naaldvilten en boetseren mooi samen !


Hier zijn mijn drie hobby's in één prent samen gebracht...
dank zij de achtergrond van mijn schilderij.
Geniet van je dag verder !
 

1 opmerking:

  1. GEWELDIG Simonne, het is gewoon PURE KUNST wat jij maakt,
    prachtig paard heb je gemaakt en zo sierlijk de benen. En mooi
    de krullende manen. Inderdaad drie hobby samengevat, het
    is zo bij elkaar gewoon een SPROOKJE. Geniet er maar volop van.
    En mooi weergegeven in het Ovaal.

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen