zaterdag 28 augustus 2021

Deze pop mag de zomer weer afsluiten...


Mijn nieuwe pop is ongeveer 40 cm groot en kan ook het hoofdje in verschillende richtingen draaien, 
 zo kan ze alles meevolgen wat er rondom gebeurt !
Dit keer heb ik ook meer werk in haar kleding gestoken , het rokje bestaat uit liefst 4 lagen verschillende stof en kant; de hoed is gehaakt en met hortensia versiert om toch nog het zomergevoel te krijgen....  dat is deze zomer soms wel een beetje zoek met temperaturen onder de 20 graden.



Het is dan ook wel leuk om er tientallen foto's van te maken , hier enkele uit de selektie in een collage gegoten. 

Kan ze niet allemaal tonen maar ik geniet er bijna zoveel van als van het maken van mijn poppen !



Hopelijk kan jij er ook een beetje van genieten....ik wens je ng een fijne dag !
 

3 opmerkingen:

  1. O ja Simonne, voor mij is dat heel herkenbaar, dat spelen tijdens het
    fotograferen. Wat een JUWEEL heb je weer gemaakt, prachtige romantische
    kleding heel erg chic. En fantastisch de mogelijkheid om het hoofdje
    alle kanten op te draaien. Heel goed te zien op de laatste collage.
    De grote collage is ook zeer geslaagd. Je mag heel trots zijn op
    jezelf Simonne, mijn complimenten.

    Heel fijn weekend,

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bonjour,

    Je suis émerveillée par vos créations... Cette dernière poupée est très jolie et quelle coquette avec ces beaux vêtements !
    Toutes mes félicitations !

    Gros bisous

    BeantwoordenVerwijderen