woensdag 17 februari 2021

En toen kwam dit lieve beertje tevoorschijn.....


 

Deze week eens een nieuw beertje gemaakt ; met het materiaal dat ik in mijn doos gevonden heb....

vond het tijd om daar nog eens iets mee te doen !  

Het is helemaal met de hand genaaid, is heel beweeglijk en kreeg  een aangepast gehaakt  kleedje

 met kant.  Misschien nog een kleine bloem in haar oortje, maar het moet wel grappig blijven ?

Zou het dan toch waar zijn dat je in de wintermaanden meer handwerken wil maken ?

Fijne dag !!

2 opmerkingen:

  1. Bonjour chère amie,

    Il est si "trognon" ce petit ours. Comment ne pas avoir envie de le serrer fort dans ses bras ! J'adore...

    Gros bisous 🌸

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een PRACHTIG berenkind is dit geworden Simonne, dat gezichtje zo fijntjes, mooie uitdrukking, bij de
    ogen heb je als ik het goed zie ook oogleden gemaakt
    en de snuit vind ik ook heel mooi geworden, ik zie zelfs
    lipjes. Leuk hé als alles kan bewegen, je kan er zo leuk
    mee spelen en in allerlei houdingen zetten.

    Denk wel dat je in de winter lekker bij de kachel sneller
    een handwerkje oppakt dan in de zomer. Maar dan pak jij
    de borstels weer in de hand.....

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen