zaterdag 13 juni 2020


Dit meisje met haar blonde krullen werd hier geboren, ze is ongeveer 33 cm groot 
en heeft een dahlia van kant in het haar en eentje in de hand.
Haar kleding is van organza en kant; deze pop heeft een stoffen lichaam
gekregen , het hoofdje en ledematen zijn in prosculpt geboetseerd.


Deze plant komt nog van mijn vader zijn tuin en houdt die gedachten levendig !


Deze knollen hebben in de pot overwinterd en geven dit resultaat,
men noemt ze zwanenbrug, heel sierlijk.


De kleine bloemen van de schoonvrucht geven straks mooie paarse bessen.
Geniet van de kleuren die dit seizoen in de tuin tevoorschijn komen !


2 opmerkingen:

  1. Al weer zo'n prachtige schoonheid Simonne, zo mooi
    haar sprekende ogen, zo mooi haar kleding en de dahlia
    bloemen die je erbij hebt gemaakt, knap werk!!!

    Zo mooi de tuin fuchsia met herinneringen om te koesteren.
    Die knollen geven bijzonder fraaie bloemen zeg, wow.
    De schoonvrucht lees ik net is een callicarpa hé,
    zelf heb ik hem ook staan, en de bessen blijven
    heel lang prachtig, SUPER!!!

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet wel dat het eigenlijk een callcarpa heet maar naar gewoonte schreef ik schoonvrucht, vind dat goed klinken haha.Je kan die bessen ook goed verwerken in bloemstukjes, blijven jaren mooi.
    Die herinneringen zijn me inderdaad heel kostbaar, dat weet je pas als je ouders er niet meer zijn.
    Bedankt om zo trouw mijn blog te bezoeken, het is er vrij rustig tegenwoordig .Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen