maandag 4 november 2019

Mini breiwerkje....


Vandaag een nieuw projectje gestart : breien met vier minipriemen....
was niet zo gemakkelijk om in mijn handen te houden, moest even wennen,
dat wou ik al lang eens proberen met de overschot van de wol van mijn poncho.
Benieuwd wat het gaat worden....


Vorige week ook enkele bloemen gemaakt in wol ( natvilten )
je kan ze vastnaaien op een speld of haarbandje, 
of gewoon voor de lol ergens bijleggen, 
was nog eens leuk om te maken.
groetjes van Simonne.


1 opmerking:

  1. Nou Simonne, ik ben zeker nieuwsgierig wat die gaat worden,
    misschien wel een paar warme handschoenen? Wat een grappige
    kleine breinaalden zijn dit, en ik denk om rond te breien hé,
    klopt dat?

    Je viltbloemen zijn prachtig geworden, heel decoratief en ze
    zijn ook prachtig van kleur. Heb zelf nog nooit nat gevild.
    Ka me voorstellen dat het erg leuk is om te maken.

    Fijne nieuwe week wens ik je.....

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen