vrijdag 25 mei 2018

Vriendinnetje van de elfjes.



Dit popje doop ik met de naam Eveline.
Ze is gemaakt van prosculpt en kreeg een gehaakt kleedje in fantasiegaren.
Ik was er vorig jaar reeds aan begonnen, maar om de één of andere reden 
is dit meisje niet afgewerkt toen, het kleedje had ik toen wel al gehaakt,
dus hier is ze dan eindelijk afgewerkt : Eveline met een draaiend hoofdje.


Als toemaatje kreeg ze ook nog een puntmutsje, vind dat haar leuk staan.


Nu nog even een kleine tuinwandeling en genieten van het mooie weer,
zelfs de poes geniet ervan op haar beurt.....



Groetjes van Simonne




5 opmerkingen:

  1. Hoi Simonne,

    Wat ben je hier toch goed in, wat een prachtig popje is het
    geworden en zo knap ook nog met een draaiend hoofdje.
    Haar gehaakte jurkje en het puntmutsje zijn enig en inderdaad
    het staat Eveline heel erg goed.

    Mooi ook de tuinfoto's, is die roze bloeiende plant een Azalea???
    En......niet lachen hoor, maar ik kan de genietende poes niet vinden
    op de foto's, of klopt dat ook, hahaha zou weer echt iets voor mij zijn.

    Fijn om weer een post te lezen van jou en de spirit om weer iets te maken,
    hoop dat het steeds wat beter met je zal gaan.

    Heel fijn weekend,

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie Josephine.
      Die bloeiende plant is inderdaad een azalea op stam, was dat vergeten te schrijven.
      Onze poes zit in het midden van de foto, op het vogelkotje, goed verstopt in de schaduw...ik heb goede en slechte dagen, maar altijd zin om iets te maken en te genieten van het mooie weer hoor....we geven niet op !

      Verwijderen
    2. O Jaaaaaa nu zie ik hem ENIG,
      Goed teken dat je altijd zin hebt om iets te maken,
      en zeker nooit opgeven hoor.

      Groetjessssss

      Verwijderen
  2. Wat een mooi popje is dat geworden. De armpjes en beentjes ook zo mooi.
    Groeten Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bonjour chère amie,

    Quelle belle poupée que cette petite Eveline !
    Vous avez des doigts de fée !... Merci pour ce délicieux article.

    Gros bisous

    BeantwoordenVerwijderen