zaterdag 9 december 2017

Kerstkabouters


Deze kerstkabouters maken deel uit van het winterlandschapje ,
ze zijn eveneens van zachte wol gemaakt en
 passen mooi bij de bomen die ik vorig jaar reeds maakte.


Dit is de kleinste en heeft een lelietje-van-dalen, 
dat ik zelf gedroogd had, in zijn hand als wandelstok.


Deze is iets groter en test hier de slee even uit....
die is uit één stuk hout gemaakt en dus sterk genoeg.


Zijn kameraad vind dat een leuk idee en doet hetzelfde...


Hier staan ze mooi op een rij, met hun lederen centuur en 
warme botjes, zijn ze klaar voor de komende winter...
Nog even wachten op de echte sneeuw...


Deze kleine kabouter houdt het liever bij een slakkengangetje,
dat vind hij veiliger misschien...
Zo zie je maar, met wol en viltnaalden kan je alle richtingen uit.
Ik wens jullie nog een fijne dag.

2 opmerkingen:

  1. Ohhh Simonne wat zijn deze Kerst kaboutertjes PRACHTIG geworden,
    zo fijntjes alle details, de vingertjes de ogen de houdingen.
    Werkelijk KUNST werkjes zijn het geworden, ik vind het bijzonder
    knap gemaakt en dan zo klein als ze zijn, mijn complimenten hoor!!!

    En wat leuk dat je het is gelukt om een lelietje-van-dalen te drogen.
    Heb genoten van deze schoonheden te bekijken.

    Wens je nog een fijn weekend verder.....

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt goed je best gedaan!
    Ze zijn zo mooi! En een lelietje van dalen gedroogd! Wow, dat is helemaal top!

    En de sneeuw, zal intussen ook wel gelukt zijn. Of ligt er bij jullie niks?

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen